dinsdag 26 oktober 2021

Wervelstorm 03

Maandag 18/10/21

Nou dag één zit er op! Vanmorgen meteen na aankomst in het ziekenhuis een lumbaalpunctie gehad. Zo'n punctie is niet grappig en pas na een paar uur plat liggen kon ik weer een beetje bewegen en overeind. Ondertussen werd ik lek geprikt om bloed af te nemen en een infuus te zetten. Prednison gehad via het infuus en op een hele bittere smaak na en wat opvliegers ging deze eerste keer wel.
Gelukkig mocht mijn man er de hele ochtend en een deel middag bij zijn en hij ging pas naar huis toen het wat beter met me ging s'middags.Inmiddels van een privΓ© kamer naar een kamer met een oudere dame verplaatst. Ze is heel rustig dus dat komt goed hoop ik. Mijn beste vriendin is nog even geweest. Fijn!
Morgen een tweede infuuszak Prednison en s'middags die MRI scans. Woensdag derde zak en laatste in deze kuur. Pas over drie weken een definitieve uitslag. Ze kunnen wat dingen tussentijds vertellen die ze uitgesloten hebben maar pas over drie weken een duidelijk beeld wat, welke vorm MS en wat de plannen daarna zijn.
Hopelijk pept de prednison me voldoende op om weer vooruit te gaan in plaats van achteruit! Dus 'onderweg' zeg maar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Toch die wervelstorm!

De wervelstorm draait door en door. Steeds als je denkt dat het een tijdje rustiger is en stabieler dan heeft MS weer een verrassing in pett...